maandag 3 september 2012

Vakantietripje Amsterdam.

Ohla! Een tijdje terug was ik nog naar Amsterdam geweest met mijn oma, vader, zus, en natuurlijk ik, lees maar snel verder om te weten te komen over dat vakantietripje!!
Ik ben dus naar Amsterdam geweest, en daar heb ik veel dingen gedaan! En mijn oma die alles betaalde heeft wel meer dan 200; uitgegeven! Speciaal voor mij en mijn zus Tycka. Ik laat jullie hier heel wat foto's en tekst om jullie info te geven over dit leuke vakantietripje!
( Het was nog in de zomervakantie )

Hier we zijn bij het Nemo geweest hier ben ik ook geweest op schoolreisje echt superleuk!

Ik natuurlijk :D Smilex
Dit was vlak bij de ingang superleuke fontein! 
En tot slot, een superleuke Pizap tas en een kristal! De Pizap tas heeft mijn oma betaald je kunt hem helemaal uitritsen! Superleuk dus! Maargoed hij koste ong 15,00 best veel... Maarja de kristal heb ik zelf betaald en hij koste maar 03,00 euro!!!!

I Hope You Like It!!!
Xoxo Choull

Geen opmerkingen:

Een reactie posten