dinsdag 4 september 2012

Give away: Chouly's Things.

Hallo! En welkom bij dit artikel ik ga een give away houden!!!! Lees verder!!!

Goed de inhoud van het pakketje is:

Een superleuk lakje van Essence nummer 103 Space queen 

Deze mooie kleur lipgloss ( ooit gekregen )
Dit lekkere leuke en schattige luchtje!!!
en tot slot Dit lekkere en ontspannende masker van jasmijn en lavendel

Hoe maak je kans op dit leuke pakketje?:
1. Follow me on twitter @XChoullx
2. Follow op twitter @xechtetienersss
3. Follow me on Instagram @XChoullx
4. Volg mijn blog als je dat noch niet deed ;)
5. Schrijf een artikel over deze winactie! Op jouw Blog :)
6. Tweet:
  "Ik doe mee aan de give away winactie van @XChoullx doe ook mee! choulysthings.blogspot.nl"

Heb je alles gedaan? Dan maak je kans op dit leuke pakketje!!!! :)


LOVES♡♡CHOULL

4 opmerkingen:

  1. Hey! Ik volg je op Twitter, ik volg die echtetieners op Twitter, ik volg jou op instagram, ik volg je blog, en ik heb getweet. Ik heb ook een artikel geschreven daarover, xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uuhm.. Ff om te zeggen als je in Limburg woont of ergens anders niet meedoen van mn moeder moet het namelijk komen ophalen.... Hihi sorry dus als je in Utrecht woont en je wilt het pakketje ophalen in Ijsselstein mij best... Maarja..

    BeantwoordenVerwijderen