maandag 17 september 2012

Tag: Bloggen

HoiHoi! Vandaag heb ik weer een tag voor jullie! :D
Tumblr_mad1g6ltle1qft49to1_500_large

Deze keer gaat het over: BLOGGEN en ik heb het overgenomen van Marwa.

Hoelang blog je al?
Phoe, wat een lastige vraag ik zal even kijken....Pha data die doebie, Aah! Jaah ik heb het! Ik Blog sinds 16 mei 2012 nog niet zo lang dus.

Hoeveel tijd per dag steek je in het bloggen?
Dat verschilt meestal wel, als ik lekker veel ideën heb, besteed ik veel tijd eraan.

Weten mensen in je omgeving dat je blogt?
Niet echt alleen een paar vriendinnen weten het, en soms zet ik op Twitter zo van: Heey! Yow! Ik heb een nieuw artikel op mijn Blog! mybeautylifexo.blogspot.nl !


Hoeveel volgers heb je?
Hihi, ( schaam schaam ) Ik heb er op dit moment 5  niet echt veel dus.
Hoe kwam je op het idee om te gaan bloggen?
Dat was niet echt een idee, iemand anders deed het en mij leek het ook wel leuk :)
Wat vindt je het leukste aan bloggen?
Eigenlijk, alles! Ik vind het leuk om te schrijven en te typen en om over mezelf te vertellen, vandaar.
Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Eigenlijk overal, mezelf andere Blogs als ik iets nieuws heb gekocht!

Heb je wel eens dat je geen tijd of zin hebt om te bloggen? En hoe los je dit op?
Eigenljk heb ik nooit geen zin om te Bloggen. Maar soms heb ik bijv. Huiswerk of ik ben ergens naartoe!


Dit was de tag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Gaan jullie deze tag overnemen?

~Loves~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten