vrijdag 14 september 2012

België!

Heey! Ik ga vandaag lekker naar België! Echt geweldig leuk ik ga daar namelijk lekker veel doen ik ga: Schilderen, Bloggen ( Als ik daar de WiFi code kan vinden..) Rondlopen en noem maar op! Ik ga lekker een leuk weekend doorbrengen met mijn moeder zus en stiefvader. En zonder bepaalde mensen om me heen. Maar maak je geen zorgen, ik heb voor elke dag van het weekend nog 1 artikel ingepland. Ik ga straks om 3 uur want ik voel me helemaal niet lekker, ik heb namelijk bij gym volop een voetbal tegen mijn hoofd aan gekregen, dat is wel wat minder ik heb dus lekker veel hoofdpijn, maar we gaan pas om 3uur omdat het anders op spijbelen lijkt. Dus ik hoop dat ik daar internet heb en zo niet, Een super fijn weekend!
~Loves~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten