donderdag 6 september 2012

LipGloss/Stick

Zoals jullie denk ik wel gemerkt hebben hou ik me vandaag een beetje veel bezig met make-up...


Vandaag ga ik al mijn lipgloss en lipstick op mijn armen testen en daar maak ik natuurlijk foto's van :D


Dit is alles lipgloss en stick!
Dit zijn alle lipgloss ( Er zitten 5 transparante lipgloss tussen weetniet of je die kunt zien )
ik vind het wel leuk dat de eene licht is en de ander is mooi donker.. Zelf vind ik dat het er best veel zijn.... En als ik nu aan mn arm ruik ( Klinkt miss goor ) * Snuif * Ruikt het super super lekker :D
Dit is alle lipstick ikzelf vind dat dit wel wat mooiere kleuren zijn, alleen veel minder.
Ik ben dol op die helemaal link da's zo'n perzik kleur en ik ben dol op die kleuren!
In totaal heb ik 5 lipsticks en 12 Lipgloss bij elkaar 18 dus! Dat vind ik voor mij best veel.. Maarja Dit was het weer ( Mijn arm ruikt nu vies :-/  )   

Welk kleurtje vind jij mooi?

Loves. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten