zaterdag 8 september 2012

Happy Birtday!


Ik weet niet of jullie het al weten maar mijn moeders vriendje is vandaag jarig!
En daarom heb ik een gedicht geschreven!

Het is miss een plagerig idee, maar wel leuk ik plaag hem dat hij al zo oud  is hij is namelijk al 58! Dus plaag ik hem dat hij 60 is, hij is ook echt smerig dus we hebben douche gel voor hem gekocht je zult er ook wel in vinden dat hij dat  wel nodig heeft Hier is het gedicht: ( De reden dat ik een gedicht schrijf is omdat ik al sinds mn 4e kleine gedichten schrijf eigenlijk wel cute ^^ ik kon al heel snel schrijven )

Oh Paasje 
Oh Paasje
Vandaag ben jij het haasje
Je word al weer 60
En dat is geen pretje, maar omdat je nu eindelijk volwassen bent. Krijg je geen baby petje.
Dit cadeau heb je wel nodig.
Je kunt nu lekker fris je bedje in, en ondertussen groeit de baard van Sinterklaas op je kin.
Patchouly

Dit was het gedicht! ( Hij heet dus Paas )

Wat vonden jullie van het gedicht?

~Loves~

2 opmerkingen:

  1. HAHA Patchouly, jou maked my day. Ik heb me kapot gelachen!

    BeantwoordenVerwijderen