maandag 3 september 2012

Essence: Boho Chic


Nieuw lakje! Lees snel verder! Enjoy!

Vandaag ga ik het hebben over een lakje dat ik laatst heb gekocht genaamd: 119 Boho Chic 

Ik ga over dit lakje wat informatie vertellen en dan hoop ik, dat jullie hem ook gaan kopen!

Dit lakje zal ik je vertellen, is erg fijn het heeft een mooi effect en dat blijft ook op je nagels bij de meeste nagellakjes is da niet zo maar dan lijkt het zo zodat je het gaat kopen het is van Essence de nieuwe collectie ikzelf vind deze potjes erg mooi de prijs is van 1,29 naar 1,69 verhoogt... Dat vind ik wel erg jammer.. Maar het voordeel ja die is er... De oude collectie had maar 5ML in een potje maar het is nu verhoogt naar 8ML per potje meer dus!!! Daar ben ik wel blij mee....  :) maargoed nu ff verder ik vind 'm ook erg handig want, hij droogt snel!!! Da's dus erg handig voor feestjes dan denkje oh nee vergeten te nagellakken! En dan is dit lakje dus erg handig :)
een beetje een oranjege kleur met een mooi effect dus!!! x

Dit hier is het flesje zelf :D

Dit was het dan weer! 
Doeii Doeii Choull

3 opmerkingen:

  1. Superleuke review, ik raad je misschien aan als tip, een rustigere lay out, lettertype etc, dan krijg je meer bezoekers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En het is positief bedoeld he meis. :D

    BeantwoordenVerwijderen