woensdag 5 september 2012

TAG.

Haii vandaag heb ik een tag voor jullie dat was al weer een heeeeelllleeee tijd geleden tijd om het weer te doen dus!!!

ik Zag deze tag op Essie's Things

Zoals essie in deze tag al zij, hierbij krijg ik echt een vriendenboek gevoel.

1. Noem tien dingen over jezelf
Patchouly, Dol op nagellak en nail-arts , twitterverslaafde , kan niet zonder vrienden, Love's Music, Crazy :)o, Blij om het succes van mn blog :D, love's make-up, vind het leuk om over mij te vertellen, avonturier.

2. Noem negen dingen die je leuk vind.

Twitter, Friends , Music, Mobiel, Bloggen, Andere Blogs, Familie, Computer, Avonturen.

3. Noem acht dingen die je niet leuk vind.
Na-apers, Pesters, Rekenen, Ouders die zeuren, Ziek zijn, leuke dingen die worden afgeschrapt, Taal , Broers of zussen.

4. Noem zeven plekken waar jij graag bent.

Bij een vriendin, Bij mijn love in de buurt, in mijn kamer, in mijn make up wereld, manege, BFF, huisdieren.

5. Noem zes manieren om jou hart te winnen

Bloemen, Lief, Betrouwbaar, Als hij bij mij anders dan anders doet, Chocola!!!, A Kiss <3

6. Noem vijf plekken waar je nog heen wilt

Amerika, Mijn nieuwe huis in Spanje, bij een nieuwe vriendin thuiss, Peking, London.
7. Noem vier dingen of personen waar je niet zonder kan

Mijn vrienden, My love, Mn Blog, Mijn Mobiel.

8. Noem drie van je lievelingsliedjes
Prima :)
Cash Cash Micheal Jackson


Love Beat Jason Derulo




9. Noem twee wensen

Dat ik en mijn vrienden gelukkig worden, dat ik mijn love ooit zeg dat ik hem leuk vind.
10. Een laatste woord
Er is altijd hoop <3


Dit was de tag!

xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten