zondag 2 september 2012

I'm back!!!


Haii ik heb jullie een hoop te vertellen, lees dus maar snel verder!

Goed ik was zo lang niet op mijn Blog geweest omdat mijn laptop stuk was gegaan.... Het was nog zomervakantie en ik ging naar mijn oma omdat ik daar Wi-fi had en mijn laptop zat dus in mijn fietstas en toen viel mijn fiets om... Je kunt het miss al raden, het beeldscherm was stuk door de klap... Nu is mijn beeldscherm nogsteeds stuk alleen mijn vader had vandaag een supergoed idee! Mijn beeldscherm is stuk dus ik kan er niks op zien, maar de rest doet het gwn nog, maargoed mijn vaders idee was... Je hebt aan een gewoone beeldscherm die je aan moet sluiten op een toetsenbord een kabel die moest in mijn laptop en uiteindelijk is dat dus gelukt en heb ik nu gwn op een ander beeldscherm al mijn gegevens bijv. Foto's, filmpjes.. Enz. Enz. Maargoed het is dus eind goed al goed geworden en nu komt er, als het goed is gwn elke dag een artikel online.. Wisten jullie al dat ik gestopt was met Nice Nails? Erg onhandig 2 Blogs begin er niet aan... Xoxo Chouly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten