zaterdag 20 oktober 2012

Tag:Why Do You Wear Make-Up?

Ja, ik had nog iets in te halen, ik heb lang geen tag op mijn blog gezet, dus neem ik een kleintje van Esmée overgenomen, dus, Enjoy!





Okee, lets go!
1. Wanneer ben je begonnen met het dragen van make-up?
-Goeie vraag, phoe, ehmm, nou volgensmij kwam dat omdat mijn zus make-up droeg, ik ben al erg vroeg begonnen met make-up, want ik ben 10 jaar. Toen ik soms al een beetje nagellak en lipgloss droeg, kreeg ik een blog, ik ging naar andere blogs, en toen ging ik verder in de make-up wereld.
Ik heb nu nog niet echt veel beautyproducten, ik heb bijvoorbeeld nog geen mascara (Dit mag ik bijn, yay! ) foundation (Ik ben 10 dit heb ik totaal niet nodig ) eyeliner ( ik denk dat ik dit pas rond mijn 16e ga kopen, ik loop nu namelijk erg het risico, dat ik uitschiet. ) En zo nog meer producten, de producten die ik op dit moment heb: 
~oogschaduw
~Lipstick/lipgloss
~Nagellak ( hoort er misschien niet erg bij )
~Blush.
2. Hoe voel je je zonder make-up?
Pff, ja saai om het zo te zeggen, je hebt dan zo'n leeg hoofd, zonder kleurtje, daarom vind ik blush en oogschaduw belangrijk.
3. Wat vindt je leuk aan make-up?
Dit is een leuke vraag, wat ik daar leuk aan vind? Eigenlijk alles, de kleurtjes het creatief zijn! ( dit stond niet in de tag, maar wat denk ik mijn lievelings product word is mascara, mijn wimpers hangen er nu maar slap bij... )
4.Wat zijn je "holy grail" items?
Lipstick, blush, mascara( ookal heb ik mascara nogniet )
Lipstick geeft je namelijk zo'n mooi kleurtje en zorgen er ook voor dat je niet zulke droge lippen krijgt.
Blush is gewoon een geweldig product! Dat mooie en schattige kleurtje op je wangen, I Love It!
Ja de mascara die ik nog niet heb, maar geloof me, dat komt snel! Ik vind het een fijn product, ik heb het namelijk een paar keer op feestjes opgehad, van mijn moeder, en dat geeft zo'n boost op je wimpers, gewoon je wimpers staan mooi naar boven uitgespreid, anders zie je niks van je wimpers!

Dit was de tag!
Gaan jullie deze tag overnemen?

Liefs.
PS. Dit is al weer de 200ste artikel op My Beauty Life! :o

1 opmerking: