vrijdag 12 oktober 2012

Gezonde huid tips!

Heey girls! Oke, ik kon het even niet laten om dit artikel lekker in mijn pyjama te schrijven!
Vandaag, tips voor een gezonde huid, Enjoy!


1. Gebruik niet al te veel make-up!
Dit is soms wel lastig, maar toch, in het begin is het mooi maar dan als je oud word, is het erg lelijk! Ik bedoel een beetje lipstick en mascara kan geen kwaad, maar  bijv. Elke dag foundation, blush allemaal uitgebreid te doen, is niet zo'n goed plan.
2. Eet  ook eens een groententje tussen door!
Dit is lekker, gewoon eventjes lekker een groentensnackje tussendoor!
Zoals: Een tomaatje ( Daar ben ik zelf dan niet zo dol op. )
Komkommer! Yeah! Hier ben ik dol op, zo lekker sappig, komkommer vind ik nu wel ietsjes lekkerder dan een pepernoot!
Worteltjes: Jaah, die zijn ook lekker, koud. En hier nog een tip: Worteltjes dippen in de mayonaise, Yum.....

( Fruit kan ook geen kwaad natuurlijk! )


3. Gezonde smoothie.
Yay! Dit is nog eens lekker een gezonde smoothie vol fruit! Dat maakt mijn  vader altijd! Ijs, fruit, mixen, klaar!

4. Reinig je gezicht.
Oke, even weg bij de hapjes, ook is het belangrijk je gezicht goed te verzorgen! Ik gebruik daarom ook meestal in de ochtend reinigingsmelk en tonic. Dit kan ook de puistjes voorkomen! Vooral gebruiken in de T-zone, voor mensen die niet weten wat de T-zone is, het is een deel van je gezicht waar de meeste vuiltjes en dus puistjes komen! Op dit moment ben ik in het begin van de pubertijd, want ik ben 10, maar ik heb ook een puistje in de T-zone, net boven mijn lip. Oke, genoeg gekletst ik laat ff zien wat de T-zone is.
Zoals je op deze foto ziet, is het een T en daar komen dus de meeste puistjes.
Maargoed, over naar de tonic en melk.
Het is het beste om het 1 keer in de ochtend en 1 keer in de avond aan te brengen, zo heb ik een hele tijd geleden ook een demonstratie gedaan, als je die wilt zien, zoek dan op:
Demonstratie gezicht reinigen.
Het is gewoon te koop bij de  de Action, en andere winkels. Ik had ze van de Action voor een ongelovelijke prijs :D
deze is van de Action

5. Douche lekker vaak!
Douchen is ook erg belangrijk, ik doe het om de dag, dus ik sla telkens 1 dagje over ;)
Je hoeft niet persé elke keer je haar te wassen, maar je kunt ook gewoon even  lekker shower gel op doen! Of een gezichtsscrub! Hhmm, normaal wil ik nooit douchen, want ik wel verder op mijn Blog, maar als ik er eenmaal onder sta, wil ik er niet meer uit!

6. Gebruik een masker!
Dit vind ik meestal wel lekker, even een kwartiertje een masker op hebben. Dit is ook heel erg gezond, en fijn, doe dit nou niet elke dag.
Bij de Action kun je 2 pakjes masker ( aan elkaar ) voor 0,80 cent kopen!
7. Chocola!
Yum, dit word leuk! Maar we moeten niet al te vroeg juigen, want het gaat hier om pure chocola met 64% cacao.
En eet het blokje voor blokje en  niet te veel!
8. Groene en witte thee.
Dit is supergezond voor je! Witte thee is trouwens gezonder dan groene thee ;) Dagelijks een kopje en je bent lekker gezond!
9. Veel bewegen!
Dit klinkt misschien raar, bewegen, goed voor je huid?
Natuurlijk, van veel bewegen word je gezond, en als je gezond bent, dan heb je een mooie strakke huid! Elke dag eventjes een half uurtje tot uurtje joggen kan toch geen kwaad?
10. Handcréme gebruiken!
Ja gebruik dagelijks veel handcréme vooral als het in  aanraking is gekomen met water.
Bij de Action kun je handcéme kopen voor 1,00 euro en bij de Kruidvat voor 2,50 euro.

Oke, erg raar, ik ging opzoeken op google afbeeldingen: Handcréme Kruidvat en Action, echt creapy, ik kwam de foto's van mijn beattle een tijdje geleden tegen!

Jammergenoeg ging ik maar tot de 10, ik heb hier een tijdje aan gewerkt, dat wel.
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden.
Heb jij nog goeie beautytips?
Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten