woensdag 3 oktober 2012

Dierendag!


Heey girls! Zoals jullie weten, vandaag is het dierendag! Yay! ^^ tijd om je huisdier eens lekker te verwennen!!!!

 



Ik heb ook dieren! Een ratje genaamd ''Dizzy" en een cavia genaamd "Jacky"
Dizzy is een vrouwtje en Jacky is een mannetje.


Hihi, dit is mijn dikke cavia en ik, deze foto is op 17 mei gemaakt, een tijdje geleden dus, en ik had dus heel ander haar.
Dit is mijn ratje Dizzy.

OH NEE! Ik ben bijna mijn katje vergeten!!! :O
Mijn katje heet "Lotus" en het is een vrouwtje.
Hier ben ik met mijn katje, ik kil haar niet, dat je dat ff weet.



Haha! De foto hierboven vind ik toch zoooooooo leuwk!


Nou, geef je dier lekker veel aandacht, dat ga ik ook even doen.

Wie ga jij verwennen op dierendag?

Liefs.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten