zaterdag 20 oktober 2012

Nail art inspiratie.

Ja, ik weet het ik weet het, gister weer geen artikel!
Ik heb het de laatste tijd erg druk, gister kwam ik namelijk erg laat thuis.
Dus, heb ik nu voor jullie een extra lang artikel voor jullie gemaakt!
Nail-art inspiratie.
Okay, here we go. Enjoy!

Okee, ik laat jullie wel zo'n 30 plaatjes zien!






 

























 

De laatste nail-art ga ik niet als plaatje laten zien, maar als filmpje, elke nagellakgek zal vast wel het Canadese  meisje van CutePolish kennen, van haar heb ik een filmpje uitgezocht!

















Ja, in deze nail-art moet je een dottingtool gebruiken, als je die niet hebt, kun je er zelf ook een maken!
Daar heb ik ook een filmpje voor!
Ik hoop da jullie dit lange artikel leuk vonden, en hopelijk tot morgen!
Ga jij een van deze nail arts maken?

Liefs.

2 opmerkingen: