zondag 14 oktober 2012

Interview: Romy, beautyspring.

Jullie zullen haar misschien al kennen, Romy van 13 jaar van Beauty Spring. Ik vroeg haar voor een interview! Dat vond ze erg leuk.
beautyspringx

1. Waneer ben je begonnen met Bloggen?
Euh ik ben in eind juni begonnen omdat het vakantie was en ik verveelde me...
2. Wat is je lievelings beautyproduct? 
Mascara! Zeker weten. Zonder mascara heb ik echt een blote billen hoofd, Hihi. 
3. Als je zelf een lakje mocht maken, hoe zou die dan heten, en welke kleur word ie dan?
Euh ik denk dat het een glitter lakje is. Die vind ik altijd erg leuk, hoe die zou heten... Euh iets met disco denk ik!
4. Heb je veel bezoekers en volgers?
Ja ik heb nu zo'n 1000 bezoekers per maand! Dat vind ik echt superleuk. 
5. Hoeveel berichten heb je nu al op je Blog?
Volgens mij 76 :)
6. Heb je ook huisdieren?
Ja ik had twee visjes maar eentje is dood gegaan dus nu heb ik er nog maar één. 
7. Heb je veel beautyproducten?
Beauty producten nieteens zo heel veel maar verzorgings producten heb ik wel heel erg veel!
8. Besteed je veel tijd aan je blog?
Ja, er moet toch weer om de dag een artikeltje op staan. Het lijkt heel makkelijk maar er komt nog veel werk bij kijken. Foto's maken, bewerken, onderwerp verzinnen, uitwerken. Terwijl mensen een artikel in 2 minuten lezen....
9. Ben je van plan om er later als je groot bent, ook nog mee door te gaan op dezelfde blog?
Nee ik denk het niet, ik zal het wel heel gaaf vinden als ik dan nog steeds iets doe met bloggen. 
10. Als je je haar zou verven, welke kleur zou het dan worden en waarom?
Euh ik denk dat ik dan ombre haar neem. Dat vind ik altijd wel mooi staan!


 ( Dit is een foto van ombre haar. )



Dit was de interview!

Hebben jullie ook ooit iemand geinterviewd?
Liefs.

4 opmerkingen:

  1. Hoii, ik ben Emilie van Pippalicious. Miss ken je me wel van BBB ik ben een goede vriendin van Romy. Miss vind je het ook leuk om mijn te intervieuwen ;)

    http://www.livepippaliciously.blogspot.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen