woensdag 3 oktober 2012

Cutie Set: - Polyvore.


Heey! Vandaag heb ik Polyvore ondekt, een superleuke website! Je kun er zelf setjes met kleren, lakjes, schoenen, en tassen! :D Geweldig leuk! En dus heb ik mijn eigen gemaakt, en als het goed is komt er elke week zo'n Polyvore setje langs!


 

Permalink voor ingesloten afbeelding
Oké, ikzelf vind het een superschattig setje! Ik vind het echt zo'n herfst spul, alleen die felle kleuren, die passen niet zo goed bij de herfst... Ik heb een leuk en schattig Blauwe T-Shirt uitgekozen met Roze jeans die ik er supergoed bij vind passen!! Dan heb ik nog mooie Bruine laarzen uitgekozen, die vind ik namelijk goed bij de herfst passen. En tot slot! Een hele schattige turquoise  tas!

Dit was de Polyvore set voor deze week, volgende week komt er weer een.
Bye girls!!
Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten