zondag 17 juni 2012

Vaderdag!

Ja je ziet het goed vaderdag! De dag om de vaders eens lekker in het zonnetje te zetten. Natuurlijk ga je hem iets geven een knutselwerkje of een leuk cadeau Altijd leuk maar vergeet niet het belangrijkste is dat JIJ er bent dat weet ik zeker maar hier een paar tips als cadeautje Enjoy!
Zoals deze mooie kop ( Als je vader van koffie of thee houd...)

Of  natuurlijk een leuke deurhanger!

Maar wat ook lekker is.. Een luchtje!!!






Nou ik weet ook niet zoveel van mannen of vaders hoor maar ik ga mijn vader een FluffAway geven ik heb een verharende kat bij heb en de FluffAway zorgt ervoor dat de haren en de pluisjes weg gaan!!!!
Maar daar heb ik dus geen foto van maar ik ga hem een knutselwerkje geven ZELF gemaakt maar het was maar een kleine moeite normaal knutsel ik op school maar op die dag was ik jammergenoeg ziek..... Maar dus heb ik dit zelf bedacht maar je kunt al denken zo van uuuuhhh oke..... Ja dus hier is een foto van het kunstwerkje ( Het is écht geen kunstwerkje hoor...)
Nou meschien zien jullie alleen maar versiersels maar als je héél érg goed kijkt dan zie je dat er Papa is de Bste! op staat.

NOU DOEG! EN NOG EEN FIJNE VADERDAG!
LIEFS CHOULY!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten