zondag 17 juni 2012

20 vragen tag.

Vandaag ga ik een paar vragen stellen ( 20 ) en die ga ik zelf beantwoorden zodat jullie meer over mij te weten komen! Enjoy!
1. Heb je huisdieren?
Ja zeker ik heb er 3 vroeger had ik er 4 maar de 1e heet Lotus mijn poes de 2e heet Jacky mijn cavia en de 3e heet Dizzy mijn rat. En vroeger had ik nog een rat genaamd Laila.
2. Noem drie dingen die bij je in de buurt liggen
Mijn potlood mijn mobiel en mijn sok ( Goor ).
3. Wat zegt je laatstgekregen smsje?
Oehh die is moeilijk maar mijn laatste smsje die ik gekregen heb is van 1200 zo'n info lijn en er stond in:
Uw prepaid tegoed is laag vorkom ongemak en bel 1200 optie 1.
( Raar smsje hé? ) 
4.  Ben je ooit naar een ander land geweest?
Ja natuurlijk! Ik zal ze even opnoemen: België,Duitsland,Frankrijk,Spanje,Denemarken en Tunesië.
5. Hou je van sushi?
Maar natuurlijk!!! Bijna mijn lievelings eten! Ik maak het altijd op feestjes met mijn vader nou dan ben je iets van 3 uur bezig om 1/2 bord te maken hoor dat is een heele klus!!!!
6.  Waar haal jij de boodschappen?
De Albert Heijn Daar woon ik heel erg dicht bij je hoeft alleen de straat over het park door en je bent er al! :)
7.  Heb je ooit medicatie genomen om in slaap te vallen?
1 keer want toen was ik ziek en dus kreeg ik een slaap pilletje.
8.  Heb je broertjes of zusjes?
Ja zeker! Ik heb een groote zus van 13 jaar haar naam is Tycka.9. Heb jij een computer of een laptop?
Ja ik heb een laptop daar doe ik al mijn dingen mee zoals dit typen :D.
10. Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
6 mei volgend jaar dan word ik 11.
11. Heb je een bril of draag je lenzen?
Nee I Haf Beuatiful eyes <3.
12. Heb je ooit je haar geverfd?
Nee,Nou ja... een soort van ik heb strepen in mijn haar geverfd in Blond staat erg leuk maar mijn heele haar verfen ben ik niet van plan om te gaan doen :)
13. Wat ben je nog van plan om vandaag te doen?
Uhmm op de laptop zitten natuurlijk slapen,Nagels doen,omkleden,en mijn zus irriteren ( Haha ) (Grapje hoor) :)
14. Wat is je perfecte pizza topping?
De Big American Duh die is zooo geweldig ooh ik lik mijn mond al af!
15. Wat vind je lekkerder, een hamburger of een cheeseburger?
Hamburger ik haat gesmolte kaas behalve op een broodje.
16. Hoe is het weer vandaag?
Het waaide wel hard maar was een lekker zonnetje.
17. Wat is je oogkleur?
Blauw.
18. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Zo wat een vraag! Ik werd een keer gedwongen door mijn moeder mijn Pony ( Haar niet een paard ) lelijk te doen voor alleen een stomme foto maar gelukkig Esmee Agterberg ( Van Essie's Things ) was erbij.19. Welke film heb je voor het laatst gezien?
Lorth of the rings spooky film hoor.
2o. Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan?
10 over half 9 lekker hé dat weekend. <3


Nou ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik zie jullie snel weer! DOEG!

2 opmerkingen: