woensdag 20 juni 2012

Haai! Ik wil mijzelf eens een keer helemaal voorstellen, Wie ben ik nou eigenlijk? Hoe oud ben ik? Alles daarover kom je te weten als je verder leest!!!





Hai ik ben dus Chouly! Nou jaa... Chouly? In het écht heet ik Patchouly maar m'n bijnaam is Chouly!
Ik ben 10 jaar,en mijn hobby's zijn Bloggen en tekenen. Ik hou veel van mijn friends! ( als je dat wilt weten..)
Ik woon in het kleine stadje Ijsselstein in Utrecht.
Ik ben deze Blog begonnen omdat mijn vriendin ( Esmee van Essie's Things.) ook een Blog had! Dat leek me natuurlijk hardstikke leuk!
Dus ik begon met Bloggen en tussendoor was het eigenlijk gewoon een HOBBY voor me geworden!!!!
En ik hou er dus van om dit te doen ik krijg veel tips van Esmee want zij weet er echt alles van!!!!
En ik heb  tussendoor héél véél bezoekers gekregen! Dat is natuurlijk hardstikke leuk! Maar het belangrijkste is natuurlijk dat de mensen die op deze Blog komen van de artikels genieten! En dat ze zich dan vervelen en denken ooh ik ge wel effe naar de Blog: Van Patchouly! (Chouly) !
Nou ik hoop dat jullie nu wat meer van mij weten! ( en sorry dat dit zo'n lang artikel was)

Liefs, Chouly!! <3  XoXo

1 opmerking: