maandag 25 juni 2012

Nail verzorging && Nagellak van de week.

Hai vandaag is er iets nieuws op Chouly's Things!


Eigenlijk maar 1 ding van de 2. Die nail verzorging geef ik gewoon tips enso maar Nagellak van de week is nieuw ik weet niet op welke dag ik dat telkens ga doen maar ik denk niet Maandag want dan heb ik het altijd erg druk dus ik kijk nog wel even in de volgende Nagellak van de week heb ik een besluit genomen en dan zeg ik ook wanneer en hoe enso.
Maar goed we gaan dus beginnen met Nail verzorging. Ik heb bij de 2 onderwerpen allebij filmpje foto's en noem maar op!:
We gaan beginnen met de Nail verzorging.
Ik laat jullie nu een filmpje zien:


En nu een paar foto's:

En hier nog een:


Nu nagellak van de week!

Goed nu dus een filmpje en foto's hierover:


En natuurlijk nog een paar foto's!

Nou I Hope You Like It !
(Sorry dat het zo'n lang artikel was.)
LIEFS CHOULX













Geen opmerkingen:

Een reactie posten