donderdag 21 juni 2012

Tag: Wat heb je liever?

Hai! Deze tag zag ik op Essie's Things staan en het leek me wel leuk om deze tag over te nemen.


Geen wenkbrauwen of een duidelijke, zichtbare, zwarte snor? Dan toch geen weenkbrauwen mijn moeder heeft ze ook niet (Dat is een lang verhaal).

Hele mooie gezonde nagels die je nooit meer mag lakken, of korte, ongezonde nagels die je wel mag lakken? Ik hou van nagels lakken maar ik kies voor de gezonde angels die je nooit meer mag lakken,als ze zo mooi en gezond zijn hebben ze toch geen versiering nodig?
Lang haar tot je voeten, of gemilimeterd haar? Lang haar tot mn voeten zulk kort haar staat mij totaal niet'!!!
Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen, of nooit meer make-up gebruiken? Ik vind smokey eye's echt mooi dus ik kies daarvoor :)
Heel erg rode wangen, of een grauw gezicht zonder kleur? Daar twijfel ik over maar ik ga toch voor de heel erg rode wangen anders zie je er zo ziek uit....
Geen cosmetica gebruiken, of alleen maar cosmetica gebruiken wat op dieren is getest? OMG hoe zielig is dat! Ik gebruik dan mooi geen cosmetica hoor!!!!!!
 Een vreselijke hoerige lipliner om je mond, of dikke, uitgelopen panda-ogen? Hoerige liliner op mn mond die ogen lijken me al hellemaal niks!


Nou ik hoop dat jullie de tag leuk vonden.... bij deze tag ik Esmée

2 opmerkingen:

  1. Leuke antwoorden! Ik heb deze tag al een heel tijdje geleden eens gemaakt, maar hij is nog steeds zo leuk!
    Ik ga je volgen, volg je me terug?
    xoxo
    thisrecklessgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen