vrijdag 25 mei 2012

shopblog!

Hai ik heb Slecht nieuws ik kan het heele weekend niet Bloggen maar het goede nieuws ik heb een nieuwe shopblog!
Ik ben in de CoolCat geweest de Big Bazar de Etos én de Kruitvat ik wou jullie al deze dingetjes laten zien Enjoy!
Dit is deo hij is verkrijgbaar in 3 verpakt maar ik mog er 1 hij koste 1,00 euro. en ik heb hem van de Big Bazar.
Je denkt zeker: Nee hé alweer nagellak?!
Maar je hebt het goed weer nagellak.
De linker is zwart en is breeknagellak.
De rechter is een blauwglitter achtige maar is gewoone nagellak ik heb ze gokocht bij de Kruidvat en ze kosten alebij : 1,70 euro ( In totaal 3,40 euro) en ze zijn van essence.
Deze nagellak is van de Etos hij koste 2,00 euro.
Er staat op effect nails en is gewoon van het Etos merk.
En nu het geene waar ik het meeest trots op ben m'n jasje ( ik sta in m'n  nachtjapon ik weet het) Hij is van de CoolCat en is 30,00 euro.

Nou dit was m'n shopblog weer ik hoop dat jullie het leuk vonden (P.S ik ben héél véél geld kwijt )
LOVE YOU! <3

1 opmerking: