woensdag 16 mei 2012

Huisdieren!

Hai ik heb 3 huisdieren!
1kat 1rat en 1cavia (vroeger had ik 2 ratten maar die andere is overleden)

jammer genoeg woont mijn kat bij mijn vader en kan ik geen foto maken :(
 achja we doen het maar met de andere!

Enjoy!
Dit is een foto van een foto van mijn overleede rat ze heet Laila en is 2 jaar uod geworden het is een meisje en heeft
een zuurstokje in haar mondje (schattig)

dit is mijn levende rat Dizzy ze is wit met zwart en het is een meisje en ze is nu ong. 2 jaar en als je goed kijkt  zie je dat ze
in mijn nek zit.(ps. ze niest heel veel)
Dit is mijn oude cavia hij is 5 jaar en is heel dik maar lief hij kan wel bijten en het is een mannetje.

Nou dit was het weer!
 xoxo

Chouly,Jacky,Dizzy en Laila (en Lotus zo heet mijn kat maar daar heb ik het wel een  andere keer over!)'
XxX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten