donderdag 9 augustus 2012

ShopBlog.

Haii vandaag weer een ShopBlog voor jullie!!! Enjoy!
Bekiiiijjjjjjkkkkk  Ddddddeeeeee ffffffoooooottttttooooooo'''''''''ssssssss mmmmmmaaaaaaarrrrrrrr :::::::::))))))))))

Nooouuu hier had ik toch een mazzel!!!
oo,65 cent!
Normaal kosten ze 01,29 euro maar nu had ik 50% korting ( Van essence bij de Kruidvat )
Nummer 06 Hazelnut cream pie ( Hazelnoten créme Taart )
Yeah! Wou ik altijd al voor 02,99 euro dit zomer palletje :)
Van Essence bij de Kuidvat ;)
het is nummer: 01 South Beach 

Een steen met I Love You erop gekocht voor mn moeder in een rommelwinkeltje voor 3,50 :)

En als laatste : een Catrice lakjeeeee! Hier ben ik het meest blij mee :) Alleen wat stom is: De camera maakt 'm oranje maar hij is Roze :) Nummer  360 Raspbeery Fields Forever :)

Dit was mijn shopBlog Doeg :):):):):)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten